sâmbătă, 6 august 2016

14

de curand
m-am vindecat de tine
cand un alt barbat
m-a abandonat

nu stiu ce i-am facut
l-am magnetizat si s-a lipit
de-o pilitura
nu stiu de ce polii i s-au inversat
probabil ca a fost diluat
cu un val de mare
si imprastiat pe nisip
cert e ca s-a risipit

era la fel ca tine
produs de export
bun de iubit
si de cicalit
si mi-a adus aminte
de adierea tandra a felului in care
tu m-ai cucerit

era si diametral opus
cu ziduri inalte si teorii despre iubit
si pe alocuri disturbat
dar toate astea ascundeau un altfel de barbat
unul curat

l-am scos din vitrina sa-l sterg de praf
si s-a spart
probabil l-am traumatizat
desi nu stiu sa-l fi scapat

am tot sperat ca ce-am simtit
a fost ce a simtit si el
si-am tot carat in spate
cruci de dumnezeu
cu tresariri in noapte
si oftat la drum de seara
dar pare ca m-am inselat
el nu a vrut sa-mi fie destinat

tu stii mai bine
caci m-ai cunoscut
era mai bine sa nu te fi uitat?
a fost mai bine
poate
c-ai plecat?


Niciun comentariu: