luni, 22 august 2016

Am ales sa te iubesc



Mai am nevoie de putin timp sa-mi revin,
sa-mi trag aerul necesar
si focul.

Chiar si asa, am ales sa te iubesc si dupa ce am apus soarele dintre noi.
Noi l-am apus.
L-am trantit la pamant si l-am dat de-a dura peste linia orizontului,
pana ce a picat pe partea cealalta de lume
si s-a volatilizat.

Eu l-am mai cautat o vreme,
Stiu sigur ca si tu,
Dar s-a ascuns bine in lumile reci si adanci de cremene.


Stii ca l-am putea redesena?
L-am putea picta in culori de curcubeu,
L-am putea chema si sigur s-ar indura sa ne fie din nou zeu.
Daca am vrea.

Pana atunci am ales sa te iubesc chiar si asa:
Ca si cum ai fi existat ideal,
Ca si cum ai fi existat partial,
Ca si cum ai existat doar in mintea mea,
Ca si cum nu ai fost niciodata in viata mea,
Ca si cum ai fost exact asa cum ai fost si nimic altceva.



Niciun comentariu: